donderdag 17 december 2009

nog 2 nachtjes slapen

Goed, de paniek begint een beetje toe te slaan.
Ik heb vandaag nog om mijn ding te doen en dan moet het klaar zijn.
De tassen staan klaar ze hoeven alleen nog maar gevuld te worden.
Wat moet ik vredesnaam allemaal meenemen?????

De afgelopen dagen ben ik heel druk geweest met al het mogelijke materiaal te verzamelen wat ik nodig heb en nu ligt het dus in hoopjes door het huis verspreid. Zie daar maar eens een ordelijk ingepakt geheel van te maken.

De pc is op dit moment bezig de mp3 spelers te vullen met muziek, dus dan kan ik ondertussen wel even wat laten weten.

Vanavond ga ik uit eten, morgen naar school en de beesten weg brengen, dan nog eventjes om mijn spullen na te kijken en dan vroeg naar bed.
Zaterdag om 7.30 worden we opgehaald.
WAT EEN SPANNEND AVONTUUR!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten