vrijdag 18 december 2009

we zijn er klaar voor!!

Zal je altijd zien; witte kerst in Nederland, en ik ga naar een tropische omgeving!!
Wat een bof.

De tassen zijn gepakt,
de koelkast is leeg,
we zijn begonnen met de eerste malariapillen;
met andere woorden: WE ZIJN ER KLAAR VOOR!!

Morgenochtend om 7.30 worden we opgehaald.
We gaan eerst naar Brussels, vandaar uit vliegen we naar Tripoli en daarna door naar Burkina Faso.

Na weken van zenuwen en stressen ben ik nu volkomen rustig en kalm.
Ik ben goed voorbereid en ben er van overtuigd dat ik er alles aan gedaan heb om te zorgen dat het allemaal goed komt. als er iets gebeurd dan lossen we het wel op, ik ben op alles voorbereid.

Ik ga proberen een paar keer te bloggen maar laten we eerlijk zijn, in Afrika is er geen pijl op te trekken waar en wanneer ik zou kunnen internetten dus het is afhankelijk van wat ik tegenkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten